miercuri, 11 noiembrie 2009

Jocul

Mai am o scoica si cateva pietre, cum sa cladesc din ele o mare si-un tarm unde sa stau pe nisip si cum sa ma conving ca am fost pe un asemenea tarm urmarind fericit o pasare care acum nu ma mai lasa sa dorm? O scoica si cateva pietre si un nume ciudat pe care nu-l intelege nimeni si speranta mea de-ajunge sa nu-l inteleg nici eu intr-o zi. Sarbatoarea s-a terminat, imi astept pedeapsa langa tribunalele goale, dar eu am vazaut arzand la amiaza un nor si-am auzit cantecul care ingenunchea caii salbatici, iti spun, tarmul acela nu-i o simpla poveste, eu am vazut norul si am ascultat cantecul si inainte de a ma invinge soarele m-a facut fericit. Octavian Paler

Un comentariu:

  1. Ai un blog foarte simpatic.
    Si ca un fapt divers, citesc mult Paler, ma linisteste...
    O seara faina! ;)
    www.galeriadefotografii.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere