vineri, 13 martie 2009

Povestea Explo..

Pai viata mea incepe cu explo. Si se termina cu explo...sper...:) Eram intr-o tabara...prima tabara explo unde am si fost investita:D. Si am merg duminica de duminica la explo. In duminicile in care nu mergeam...adica nu ma lasa mama...plangeam pana nu mai aveam lacrimi. pana noaptea tarziu. Nu se intampla prea rar...Acolo mi-am intalnit un instructor, care m-a ajutat sa-L cunosc pe El. Prin Explo am inceput sa-L iubesc. Datorita Explo m-am botezat :X:D Apoi a venit vremea sa urc un pic mai sus. Sa-mi ajut instructorul cu grupa. Mi-a fost atat de teama la inceput:-s...mi-era frica sa nu o dau in bara...sau sa-mi dezamagesc prietenii. Dar cu timpul s-au rezolvat toate. Am mers la intalnirile ghiziilor-asistenti de la noi din conferinta. Era atat de ciudat atunci. Acuma, cand ma uit la poze, incep sa rad de mentalitatea pe care o avea pe atunci. :)) Si de la un timp incoace ma tot gandesc la Explo...la copii mei...si la Familia mea. Mi-este atat de dor de toti. :-< Imi place Explo...iubesc ce inseamna Explo...pt ca datorita Explo...viata mea nu mai e aceeasi:) Stiu ca numai impruna putem reusii...si vom putea reusii. Deocamdata, astept sa primesc cravata cu dunga verde...:) si apoi....peste multi ani..viata se va termina tot cu Explo...pt ca Explo este viata mea...in Explo exista Dumnezeu...si El...este Prietenul meu cel mai bun.:) Sper ca odata...in ceruri...sa-I pot multumii pt instructorul meu...si pt Familia mea...EXPLO :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu