luni, 16 martie 2009

imposibil???

Ok...cant la pian. Adica fac pian de ceva vreme...de 11 ani? :-? da...cam de atat. Am fost la nenumarate concursuri, am luat premiu de excelenta international... nu ma dau mare...:D Da...e fain pianul. Fain de tot:X Acuma a venit timpu sa studiez cred cum n-am studiat in viata mea. Adica...sa fim seriosi...intr-o saptamana sa faci o piesa, pe care altfel in mod normal mi-ar fi luat 3-4 saptamani s-o studiez, dar trebuie sa-i dau de cap, e pentru cineva deosebit. Mi-am luat niste ajutoare, asa, ca sa mearga treaba mai rapid, dar ideea e ca tot eu trebe s-o cant. Nu ma plang:) imi place sa cant la pian:) imi place si piesa asta de numa :X dar am de cantat 12 note pe secunda la un moment dat...asa...cam vreo 40 de note. Stiu, stiu, suna cam foarte imposibil, dar avand in vedere ca Cserny era prietenul meu cel mai bun, poate reusesc sa-i dau cumva de cap:). Adica...trebuie s-o fac!!! Ma rog doar sa o fac in cel mai scurt timp...cred ca cea mai bun solutie ar fi sa nu ma mai duc la scoala:P...dar poate ca ma or strange unii oameni de cap:) Asa ca tineti-mi pumnii:D va spun dupa ce o voi canta in public cum a fost...pana atunci...ce-i imposibil se va face posibil:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu