marți, 3 noiembrie 2009

Lucuri frumoase

Cunosti senzatia aceea cand toate lucurile merg bine? Cand tot ce te inconjoara te face sa te simiti implinit...fericit? Ei bine, n-am crezut ca Tata lucreaza intr-un mod atat de frumos si de real, dar zilele care au trecut, mai bine zis saptamanile care au trecut au fost efectiv PERFECTE. Binenteles...au existat si lucruri mai putin bune, dar cu rabdare si tact si acelea se rezolva. Dar Tata mi-a demonstrat ca mi-e Tata, si ca ii pasa de mine...asa ca nu am decat cuvinte de multumire. Acum...ca a inceput totul asa de frumos, ma rog sa tina pana cand se poate. "Cunosti sentimentul cand toate lucurile merg bine? Cand tot ce vezi este perfect? Aceasta este senzatia de a iubi si de a-ti pasa de oamenii din jurul tau. Iubesc...de aceea imi pasa.":)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu