miercuri, 4 noiembrie 2009

Lucruri marunte

Am ajuns acasa franta. Franta, dar fericita! Atata as avea sa scriu, nici nu stiu cum sa le insir. Cred ca am rescris postarea asta de cel putin 4 ori. Inainte am scris daca cunosti sentimentul cum ca toate lucrurile merg bine? Ei bine...vreau sa zic ca lucurile merg atat de bine si sunt atat de fericita! Nu m-am mai plimbat asa de mult si de lung cred ca de cand am fost in ultima mea tabara, dar nici atunci nu cred ca in felul in care am facut-o azi. Nu cred ca intr-o tabara am avut vreo bataie cu frunze, sau am vazut pe cineva band o sticla cu apa de 0.75 dintr-o inghititura. Cred ca nu am ras atunci cu cineva ca o fata de langa noi si-a bagat telefonul intr-o SOSETA ADEVARATA!!! (colorata) Ei bine...dupa-masa asta a fost una perfecta. Poate ar trebui sa vedem in fiecare lucru minor din jurul nostru un strop de fericire si de dragoste. Astazi am intrebat un nene daca cainele lui merge incontinuu cu batul in gura. Ei bine, mi-a spus ca poate sa urce pe jos cu el pe Postavaru si sa si coboare, dar la bat nu-i va da drumul:) Un caine care-si iubea batul:P Sau poate un simplu "va fi in regula" linisteste o persoana iritata. Totul conteaza! Tot ceea ce fac, ce zic, chiar si ce gandesc. Dar persoana cu care am experimentat lucrurile de mai sus...ei bine, sper ca a simtit si ea ce am simtit eu. A si da...mergem prin parcu' din Livada si m-am uitat pe monumentul care este acolo. Si scria urmatorul citat: "Singurul loc unde iti poti crea paradisul este pamantul" (Octavian Paler). Da...eu singura cred ca mi-l pot crea, daca pot vedea partea plina a paharului. Am descoperit saptamana asta o melodie...Ii zice "Fericire". Si imi plac unele versuri: Fericire cand iarba apare, fericire e cerul senin, fericire cand tatal tau te invita la el in birou...Fiecare lucru mic conteaza...de aceea trebuie sa ma duc la teme...dar partea buna??? La 10 voi fi in pat:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu