vineri, 6 noiembrie 2009

An nou?

Astazi am fost in clasa lui Teo la invitatia dirigintei, binenteles, si am tinut prima "Ora Explo" cu 30 de copii. Pfuiii...asa de fain a fost:) Sincer, cand am plecat de acasa nu ma gandeam ca vom putea coopera atat de bine. Am cerut 4 voluntari; am crezut ca nu va fi nimeni dornit...ei bine, totata clasa a ridicat mana.;)) si ne-am jucat. Un joc cu morala...de echipa. suuuper. Am invatat lucruri noi, iar de azi inainte voi perfectiona metodele de lucru. Este greu sa te joci cu atatia, dar ma voi gandi la o varianta (poate in echipe de cate 4), dar Ideea e ca m-am simtit minunat cu ei. Domnul a lucrat in asa fel incat doamna lor diriginta m-a invitat la fiecare ora de dirigentie pe care o vor avea. Deci...loooooong year ahead. Dar este frumos, si imi place. Si da, Sabatul acesta avem pentru prima oara de vreo 2 ani incoace Ziua Explo. Multumesc lui Dumnezeu pentru zona in care sunt si pentru copii care sunt aici. Sunt sigura ca anul acesta explo va fi un an superb cu muuulte activitati interesante si, de ce nu, putem vedea in viitor, probabil mantuirea lor. Imnportan este ca noi sa perseveram. Imi doresc ca Tata sa ne dea intelepciune in lucrarea noastra cu copii, iar cand va veni sa putem spune: "Iata turma pe care ne-ai incredintat-o." LA MULTI ANI VESNICI EXPLOOOOO!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu